Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

Pootafdrukjes

Hoi, vandaag een erg schattig en makkelijk design, je hebt dit heel snel gedaan!



Begin met een basiskleurtje, ik heb hier een kleurtje van KOH op,  Het heet #288 Lucky star, het is een prachtig holografisch lakje. Het is grijsachtg maar heeft een soort blauwe ondertoon en heel, veel shimmer.

Je kan het nu helemaal laten opdrogen, dat duurt iets langer, maar ik raad het wel aan, dan kan je als je uitschiet of iets dergelijks, met de volgende stap, het gewoon wegvege met een wattenstaafje! Maar je kan natuurlijk ook verder gaan als het 'touch dry' is, dat is wanneer het droog genoeg is, dat je het kan aanraken! (natuurlijk) 


Pak nu een wattenstaafje, ik heb het een beetje nat/vochtig gemaakt, zodat het de nagellak niet zo erg opzuigt. Ik heb wel het gevoel dat het dan wel weer sneller opdroogt op het wattenstaafje, snel te werk gaan dus!


Pak er ook een zwarte nagellak bij :) 


Zet nu verschillende stipjes, je kan de grootte, hoogte, en hoeveelheid afwisselen!


Zorg er voor dat je niet zóveel pakt dat er een druppel aanhangt, maar ook niet te weinig zodat er amper iets van af komt.


Pak nu een tandenstoker en zet kleinere stipjes om de grote stipjes heen, ik ga ze ernaast zetten, maar je kan ze er ook boven zetten.


En tada! Ik vind het persoonlijk leuker om de kleine stipjes NAAST de grote stipjes te doen, zo lijkt het alsof een iniemini hond/kat over je nagels heeft gelopen :)

Veel plezier met dit leuke en makkelijke design :)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).