Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Heart Nails

Hoi hoi,

Zoals je aan de titel ziet, ga ik jullie vandaag een hartjes design laten zien! Tja, ik vind hartjes gewoon zo schattig, en ik heb heel vaak hartjes op m'n nagels, vandaar dit hartjes design :)
Als je het nog niet had gezien, het is vandaag een fototutorial in plaats van een videotutorial!
Hope you will like it :)



Dit zijn de nagellakjes die ik gebruikt heb!

Doe een base coat op je nagels, zo voorkom je dat je nagels veel verkleuren (like me) !



Pak nu een leuk kleurtje, ik heb een blauwe gepakt van Catrice, namelijk  #410 Pool Party At Night.  Lak je nagels hiermee, en onthoudt 2 dunne laagjes zijn beter dan 1 dikke laag !




Maak nu een french tip met een andere kleur, ik heb een paarse gebruikt en ik heb geen idee van welk merk, en nogmaals ik zou graag willen vertellen van welk merk het is omdat hij erg goed lakt & dekt. Maar helaas heb ik deze op vakantie gekocht en staat het er in een onbekende taal.

Probeer nu om 2 ovale vormen te maken, een soort basis voor het hartje. Het is een beetje lastig uit te leggen :p (zie plaatje).


Nu pak je een witte striper ik heb van Essence de tip painter gebruikt. Omlijn nu de paarse basis! Let op: Maak de lijnen niet zeg maar recht, want anders krijg je geen hartje :p

Nou dit was de tutorial, en ik hoop dat jullie het even makkelijk of misschien nog makkelijker hebben gevonden dan de gewone tutorial !

Wat vind je makkelijker: Foto tutorial of een gewone video tutorial ?

4 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).