Pagina's

maandag 26 november 2012

10 weeks Challenge #Week 10 Vrije Keuze

Heee !


Zoals je ziet zijn we aangekomen in de laatste week: Vrije keuze :(. Ik vond deze challenge echt super leuk, zo heb ik zeg maar elke week andere nagellak op, en ik heb nieuwe dingen ontdekt, zoals de Sarah Wrap nails ! En ik vind dat Judith een applausje verdient voor deze leuke challenge :). Maar zoals ik had gezegd, we zijn aangekomen in de laatste week, Vrije keuze (ik val in de herhaling :p) maaaar, Judith had weer een leuk idee, en dit is eigenlijk nog niet de laatste week, want volgende week hebben we nog een challenge: Recreate your favourite nail-art, van jezelf, of van iemand anders !
Maar goed, in het begin wist ik niet echt wat ik moest pakken.. En ik dacht eens kijken of het mooi weer is maandag, ik keek op het weerbericht en er stond dat het deze week ging sneeuwen. En toen wist ik het ! Ik ging snowflakes/snowman nails maken !
Ik heb als eerst een base coat (ofcourse) gebruikt, daarna heb ik als base colour een blauwe kleurtje van Catrice gebruikt, en toen een glitter nagellak van Essence. Toen ben ik met een witte striper snowflakes gaan maken, dat heb ik gedaan op alle nagels, behalve mijn middelvinger. Want op mijn middelvinger ging ik een snowman maken :). Allereerst heb ik een dottingtool gepakt, daarna 3 rondjes gemaakt met wit, toen het gezicht met een zwarte striper, en de hoed. En met oranje heb ik de sjaal gemaakt :).

Dit is het resultaat:




Ik vind het persoonlijk erg schattig geworden, wat vinden jullie ervan ? 

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Base colour: Catrice #410 Pool Party At Night
Glitter: Essence French Glam
Witte striper: Essence Tip Painter
Witte nagellak: Rimmel Nail Tip Whitener
Zwarte striper: Essence I love Berlin #01 Berlin Story
Oranje nagellak: Catrice #865 Yellow Sub-Manderin


Neem ook een kijkje bij de andere deelnemers! :

3 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).